Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

spotřebiteslké chování

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 17 prací)
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
 (Markéta Šeligová)

2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//swerfz// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
 (Markéta Šeligová)

2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//swerfz// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza vývoje zadluženosti a úspor českých domácností v komparaci s původními členskými zeměmi EU
 (Klára Bíbová)

2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/8942 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma

Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour in Cosmetics Industry in China
 (Qianyi Liu)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//h97swi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers?
 (Zuzana Orlichová)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/29886 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
 (Markéta Šeligová)

2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//swerfz// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza vnímání reklam generací Z na trhu kosmetiky
 (Anastasia Pseirakis)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//3u10nd// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
 (Valérie Skuplíková)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149665 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
 (Petra Myslivečková)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/76534 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 17 prací)