Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
(Michaela Pilstl)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26678 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
(Elcin Dindar)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79747 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Film consumption behaviour of generation Y
(Maryia Novikava)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//zn43o6// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
(Petra Širatovská)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71330 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
(Julie Horáková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117775 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
(Šárka Bursová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jhn1o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
(Ondřej Krnáč)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86493 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
(Nikita Shuvatov)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91053 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
(Natálie Matíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89201 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
(Katsiaryna Babenka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85748 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma