Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Fotogrammetrie

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Stanovení optimálního postupu pro použití videa jako zdroje dat pro fotogrammetrii
 (David MOTLÍČEK)

2024, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//scids0// | Geoinformatika a kartografie / | Práce na příbuzné téma

Vývoj FPS hry v retro stylistice
 (Daniil Havrish)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava

http://theses.cz/id//awnfcw// | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Uživatelské rozhraní a heads-up displej v FPS hrách
 (Klára Hurtlová)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89721 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma

FPS
 (Dominik Konečný)

2022, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//edk9dl// | Výtvarná umění / | Práce na příbuzné téma

Vývoj a změny funkcí auditivní složky FPS videoher
 (Jiří Hoza)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/isxzg/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
 (Martin Kohoutek)

2012, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/93332 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
 (Jan Šurík)

2012, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/93114 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma