Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
(Langrová Langrová)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/pjekl/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
(Filip Zálešák)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/gwtii/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kulturní a sociální prostředí Švýcarska
(Matěj Vostruha)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sfzps/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
(Alejandro Rodríguez Pérez)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74820 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
(Milada Jurošková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146443 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
(Petra Hartmanová)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//o258xx// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
(Dmitrii Kholodov)2019, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//vw1zwq// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
(Petra Trlicová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118034 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma