Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
(Sebastian Šubert)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152838 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19
(Saveliy Kovalenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88194 | Matematické metody v ekonomii / Datové analýzy a modelování | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřeby kávy a spotřebitelského chování v ČR
(Kristýna Zychová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5c7wcj// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza chování spotřebitelů pomocí dat z šetření Potraviny 2022
(Vitaliia Kubaichuk)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89484 | Matematické metody v ekonomii / Datové analýzy a modelování | Práce na příbuzné téma
Vliv strachu z onemocnění COVID-19 na spotřebitelské chování
(Dominik Vališ)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84628 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
(Vilém Kopal)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ros9o/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Dopady pandemie Covid-19 na spotřebitelské chování na trhu pet foods
(Veronika Gabíková)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//of9n35// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
(Yelyzaveta Akymenko)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153055 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
(Huda Abdulla)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152779 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
(Tereza Mládková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146876 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma