Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
(Mária Gregušová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqx6o/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
(Barbora Blechová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcbzt/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Výzkum spotřebitelského chování při výběru dovolené
(Aneta Alexová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//zvgw7x// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Výzkum spotřebitelského chování
(Radka Broumová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7s37jf// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
(Anna Láslová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/m7xa8/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
(Tomáš Herout)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7kcb/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
(Nikola Vlčková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zkc5b/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
(Kateřina Vojtová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//onjpjw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
(Poj Nuangniyom Netsiri)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90831 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
(Annaliya Peter)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma