Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Generace YKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vedoucí sekce Propagace festivalu Setkání/Encounter 2017
(Eva Krčmářová)2017, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/fmyy0/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Divadelní propagace, promotion jako součást divadelního artefaktu
(Lucie Labajová)2008, Diplomová práce, Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• http://theses.cz/id//0x5foq// | Scénografie / | Práce na příbuzné téma
Vedoucí sekce propagace festivalu Setkání/Encounter 2019
(Adam Harton)2019, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/bgpj0/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
(Anna Zelíková)2024, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/glqoj/ | Divadelní produkce a jevištní technologie / Divadelní produkce | Práce na příbuzné téma
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
(Zdeněk STRNAD)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qm278v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma