Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Nákupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
(Beatrix Preissinger)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/fzu1a/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
(Andrea Josifova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88403 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Role of social media in customers decision-making process
(Daria Golovko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/lw8ip/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
(Aliaksandra Sonets)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//54x2cc// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
(Iana Nabokikh)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//0gc3xs// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
(Ekaterina Lebedeva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sdte7z// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
(Leila Baizakova)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//adedsj// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
(Klára Menšíková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wx0q2z// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
(Aidana Abdilkyzy)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//6x6v5b// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
(Martin Janků), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma