Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Herní design

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 15 prací)
Implementace rozhodujících algoritmů a 2D mapy pro herní strategii v prostředí Unity
 (František Humpa)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava

http://theses.cz/id//ri9tes// | Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma

Implementace PBR workflow pro herní prostředí
 (Rudolf Burda)

2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/btbti/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Implementace strategií pro vikingské šachy
 (Jan Doležal)

2009, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB71 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Implementace herních strategií pro hru HEX
 (Jan Polok)

2018, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/133067 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
 (Lukáš Pařil)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//38427w// | Otevřená informatika / | Práce na příbuzné téma

Implementace elastického skrolování v herním vývojovém prostředí Unity
 (Lukáš Lízal)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m142o/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Vývoj aplikace pro simulaci hospodářského cyklu: vytvoření herní logiky a implementace vlivů hospodářských politik
 (Miroslav KOLESNIK)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//u9xlqr// | Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika | Práce na příbuzné téma

Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky
 (Michal Kmiť)

2020, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//18n8q5// | Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Implementace systému pro procedurální generování herního obsahu
 (Zbyněk Zelinka)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/79807 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma

Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
 (Viliam Korbel)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f3yct/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 15 prací)