Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Herní designKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Implementace rozhodujících algoritmů a 2D mapy pro herní strategii v prostředí Unity
(František Humpa)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//ri9tes// | Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Implementace PBR workflow pro herní prostředí
(Rudolf Burda)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/btbti/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Implementace strategií pro vikingské šachy
(Jan Doležal)2009, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB71 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Implementace herních strategií pro hru HEX
(Jan Polok)2018, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/133067 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
(Lukáš Pařil)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//38427w// | Otevřená informatika / | Práce na příbuzné téma
Implementace elastického skrolování v herním vývojovém prostředí Unity
(Lukáš Lízal)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m142o/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Vývoj aplikace pro simulaci hospodářského cyklu: vytvoření herní logiky a implementace vlivů hospodářských politik
(Miroslav KOLESNIK)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//u9xlqr// | Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika | Práce na příbuzné téma
Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky
(Michal Kmiť)2020, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//18n8q5// | Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Implementace systému pro procedurální generování herního obsahu
(Zbyněk Zelinka)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79807 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
(Viliam Korbel)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f3yct/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma