Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb
(Ivana Hujíčková)2010, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//m3a70c// | Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích | Práce na příbuzné téma
Péče o klíčové zákazníky mobilních operátorů v České republice
(Anežka JANDOVÁ)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//i6ky3a// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.
(Alena MATOCHOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5d2rbs// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza vztahů s klíčovými zákazníky firmy AISE, s.r.o.
(Jakub URBANÍK)2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kaen5m// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market
(Veronika Chapaeva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94503 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
(Vendula Čechová)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/3904 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Kristýna Teifertová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5ylv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Jan Krampla)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/akvyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Vladimir Arsentyev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bol25/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní komunikace se zákazníkem v Penzijním fondu České spořitelny, a.s.
(Monika Trsková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xp3xt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma