Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Czech and English communication strategies in advertising discourse
(Karolína BAGINSKÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//kqwfdj// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Theses on a related topic
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
(Aarjana Khadka)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b5zlkx// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
(Leevi Pohjosmäki)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ue5xt/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
(Martina Kovalová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i9vwl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
(Lucie Hromasová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34308 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
(Dominika Miková)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//rly8kp// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
(Štěpánka Habrmanová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Theses on a related topic
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
(Iva Šlemendová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uv950/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
(Dominika Miková)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//rly8kp// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic