Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě
(Lenka HIKISCHOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//oaaf1y// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Klíčové in-store marketingové nástroje a aktivity v maloobchodě s módním oblečením
(Anastasiia Dzhuromska)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71660 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
(Nicole Procházková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//ju822a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma