Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketing, pro, vysoké, školyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
(Nina Trošina)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f7yug/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
(Anna Klimenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí pro marketing vysokých škol na příkladu MVŠO
(Darina Vystrčilová)2018, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//ehdq24// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
(Petr Hase)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkh7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online marketing pro online supermarket
(Tereza Drtinová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z4nss/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh Instagram marketingu pro společnost XY
(Livie Francová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/jo1eh/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Využití Google Analytics pro marketing firmy
(Iuliia Kuzmina)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/s5iqa/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
(Leila Butskhrikidze)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrt5m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma