Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

bannerová slepota

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
 (Visakh Raj)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/x8pnb/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
 (Alena Ablamskaya)

2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//2pzuyh// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Vyhodnocení efektivity online marketingové komunikace pomocí eye-trackingu
 (Daniel Síbrt)

2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//ecamrw// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma

Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
 (Jindřich Jiráček)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73402 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma