Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
VietnamKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
(Bengisu Uzun)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rufmo/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China
(Xuewen Gong)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89972 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
(Chi Mai Nguyen)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ods5od// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Digital marketing trends in food and beverage industry
(Ulviyya Movla-zada)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79737 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
(Chi Mai Nguyen)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ods5od// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Milan Paták)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gmnt6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Jídlo a jeho role v korejských a japonských médiích
(Eunhye Kim)2021, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/14983 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba | Práce na příbuzné téma