Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Embedding dat pro velké jazykové modely
(Šimon Nehéz)2024, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//m053s6// | Softwarové inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Srovnání chatbotů využívající velké jazykové modely
(Michal Bojko)2024, Bakalářská práce, Fakulta strojní / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/154253 | Strojírenství / Řízení strojů a procesů | Práce na příbuzné téma
Velké jazykové modely pro generování kódu se zaměřením na vestavěné systémy
(Matej Vadovič)2024, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//phjhtk// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Velké předtrénované jazykové modely v rozpoznávání řeči
(Martin Tomašovič)2024, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//z1cuox// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Webová rozhraní pro práci s velkými jazykovými modely
(Martin Timoščuk)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94310 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Bariéry při adopci umělé inteligence v oblasti e-commerce
(Timothee Volpi)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rg71x/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
(Omar Daouk)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sixan/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
E-commerce strategie pro zlepšení konverze eshopu UtopianSeasons.com
(Jan Skulina)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//cl57p6// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma