Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Buying Behavior of Indian Consumers
(Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dhw1u/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Exploring the horizon of High-End Fashion amongst Gen Z in India
(Kanika Verma)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93657 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
(Štěpánka Havlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94773 | Management / | Práce na příbuzné téma
Understanding Generation Z's Influence on the Future of Luxury Brands
(Alban Gagnaux)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93652 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Luxus z pohledu generace Z: před a po pandemii COVID-19
(Anna Skyba)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91018 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Efekty ekonomické teorie na trhu s luxusem u generace Z
(Tomáš Kříž)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85870 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma