Theses on the same topic (having an identical keyword):
n/aKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Theses on a related topic
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
(Sabrina Mamedova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
(Karolína Pavlíčková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91560 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
(Natálie Křepelková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5ruq3r// | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
The impact of ESG reporting on the transparency and accountability of fast fashion supply chains
(Anna Gluško)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92457 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic