Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
n/aKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
(Sabrina Mamedova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
(Karolína Pavlíčková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91560 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
(Natálie Křepelková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5ruq3r// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
The impact of ESG reporting on the transparency and accountability of fast fashion supply chains
(Anna Gluško)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92457 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma