Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Fashion MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
(Ekaterina Akhmedova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/popao/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
(Maria Laura Elvir Ramirez)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The impact of social media marketing on brand loyalty
(Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tu34f/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Martin Graupner)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e93ui/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand Marketing
(Denisa Mirkovičová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b8fa05// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma