Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
(Štěpánka Habrmanová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Theses on a related topic
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
(Tomáš Janda)2015, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//cqmmhj// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu | Theses on a related topic
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
(Štěpánka Habrmanová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Theses on a related topic
Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury
(Lucie Toncerová)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hdxnpt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
(Štěpánka Habrmanová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Theses on a related topic
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Lukáš Maršálek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
(Andrea Vránová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m0u5d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
(Natálie Půhoná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Lukáš Maršálek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Mariya Zakharevich)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bo7l9l// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic