Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

reklamní agentura

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
 (Štěpánka Habrmanová)

2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma

Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
 (Tomáš Janda)

2015, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//cqmmhj// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu | Práce na příbuzné téma

Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
 (Štěpánka Habrmanová)

2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma

Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury
 (Lucie Toncerová)

2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//hdxnpt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
 (Štěpánka Habrmanová)

2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma

Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
 (Lukáš Maršálek)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
 (Andrea Vránová)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/m0u5d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
 (Natálie Půhoná)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
 (Lukáš Maršálek)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
 (Mariya Zakharevich)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//bo7l9l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)