Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku
(Tereza Percivalová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89701 | Ekonomie / | Práce na příbuzné téma
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Dávid Stirber)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fciyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Kateřina Ščučková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yrovo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Lucie Sekyrová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xsblk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma