Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média
(Tomáš Búcor)2019, Bakalářská práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dg68n6// | Procesní inženýrství / Ovládání rizik | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
(Diana Hološková)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rnembj// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
(Miroslava Anderová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15327/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Veronika Kuśová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/flwyf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Petra Olszarová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/abzcb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
(Annamária Kuchtiaková)2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ya945/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Empirický výzkum, jak zákazníci českých restaurací dávají spropitné, zkoumaný pomocí metody policy capturing
(Monika Szalaiová)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kkuub/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma