Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
(Radek Adam Divila)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/giqnw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketing finančních služeb
(Jana Domináková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5k9b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
(David Pařez)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52877 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Baťa - výzkum postavení značky
(Petr Dlouhý)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68539 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vybraná značka kvality v turismu
(Magdaléna SEDLÁČKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//firp6z// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
(Jan Ziegelbauer)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52476 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a výzkum značky Škoda
(Petr LANG)2009, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//8raegc// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum značek běžecké obuvi dle druhů běžeckých akcí konaných v České republice
(Jana Křížová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vawir0// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma