Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
esportKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv manažerských rozhodnutí společnosti Riot Games na zájem diváků o evropskou LCS
(Martin Vaněk)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15064 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
(Kateřina Biličková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t864e/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vývoj webové aplikace pro práci s daty v grafice živého vysílání
(Josef Malzer)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y2r0tj// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Využití nových médií jako komunikačních platforem při streamování živé hudby v době pandemie Covid-19
(Michaela Novotná)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a9b8t/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games
(Daniel Kristian)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hsoho9// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv manažerských rozhodnutí společnosti Riot Games na zájem diváků o evropskou LCS
(Martin Vaněk)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15064 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Vliv manažerských rozhodnutí společnosti Riot Games na zájem diváků o evropskou LCS
(Martin Vaněk)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15064 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma