Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Emoční marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací
(Linda Victoria Nitrová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//etnkh6// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
VYUŽITÍ TYPOLOGIE PRO SESTAVENÍ OPTIMÁLNÍHO TÝMU V RÁMCI VYBRANÉHO SUBJEKTU Z OBLASTI MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Dominik Horák)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7s1otd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
(Tomáš Bergman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c67a3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
(Tomáš Bergman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c67a3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma