Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Generační rozdíly v rozhodování zákazníků
(Tereza Lorenzová)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pp9jg/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
(Petr Košťál)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1u9m/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Etické nakupování
(Eliška Pavlíková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l6gwc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování v bezobalovém obchodě
(Adéla Pyšová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86588 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí
(Libor Štěcha)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85237 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
(Yulia Kuti)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14744/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
(Tereza Smutná)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ns459q// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
(Lenka Jandošová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8q3b8l// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
(Margita Azizi)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2cyeyr// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování
(Michaela Malecová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83303 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma