Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Věrnostní programyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
(David KLIKA)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5xg5hc// | Ekonomická a regionální geografie / | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza faktorů určujících konkurenční pozici cukrárny V uličce
(Milan Sáblík)2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM3826 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma