Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Dražanová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/il65o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Jakub Vomlel)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dy0sg/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(David Cvrkal)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dw0ax/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Tomáš Vlastník)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d2476/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Kristýna Holasová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Šárka Egermaierová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firem v letecké dopravě a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Jolana Svitáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82567 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele
(Lucie Hamrlová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79170 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
(Nikola Spurná)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79179 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma