Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
(Juana Asamoah Buabeng)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7ecr9q// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
(Ivana Eliášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ujw4p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
(Lucie Růžičková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
(Emmanuel Paul Kane)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
(Sruthish Sivakumar)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//07mero// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
(Veronika Medková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92285 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
(Kateřina Málková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ah6h10// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma