Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Redefining the workplace: A bibliometric insight into the remote work, digital nomadism and metaverse in the workplace
(Tereza Šímová)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mi56ay/zaverecna_prace.pdf_/ | Management / | Práce na příbuzné téma
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
(Natálie Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The use and impact of advertising in social campaigns
(Sanaa Nabil Ali)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwqih/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Reklamní stereotyp ženy-pečovatelky v kontextu covidové pandemie
(Ivana Opršalová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//grhml6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
(Andrea Vohralíková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s9yff/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
(Violina Radeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wfgw1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sexism in advertising
(Malika Tursun)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgghz/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma