Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
(Lukáš Paták)2020, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//5tycn6// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
(Lenka Kupková)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qt341/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
(Michal Bém)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s0szpr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
(Petr Hase)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkh7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
(Platon Gushchin)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85775 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing v digitálním prostředí
(Iveta Fotr Hejtyková)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/t6pbk/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
(Sophalgnean Chan)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4jbtt9// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
(Elena Khokhlova)2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
(Marek Svatoň)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ddmrc/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma