Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Digitální komunikace

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 36 prací)
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
 (Lukáš Paták)

2020, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//5tycn6// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma

Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
 (Lenka Kupková)

2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qt341/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
 (Michal Bém)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//s0szpr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Obsahový marketing pro malé a střední podniky
 (Petr Hase)

2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ctkh7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
 (Platon Gushchin)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/85775 | International Business / | Práce na příbuzné téma

Obsahový marketing v digitálním prostředí
 (Iveta Fotr Hejtyková)

2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/t6pbk/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma

The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
 (Sophalgnean Chan)

2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4jbtt9// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma

Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
 (Diana Fašangová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
 (Elena Khokhlova)

2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Práce na příbuzné téma

Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
 (Marek Svatoň)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ddmrc/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 36 prací)