Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
RapKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
(Calin Panfili)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zs1kl/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
(Patrik Jakub Šmejkal)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9077/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie
(Ondřej Navrátil)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81430 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
(Michaela Škutová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12834/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
(Adam Stránský)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12626/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
(Karolína Komárková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ueoal/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook
(Kamila Chramostová)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o13mq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě
(Michal Špok)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50237 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
(Andrea Bijedičová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45053 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
(Andrej Filous)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c651o/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma