Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
(Barbora Vojtěchová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74991 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
(Elena Khokhlova)2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Theses on a related topic
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
(Tereza Votavová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
(Veronika Linhartová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82476 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Theses on a related topic
Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping
(Tim Poláš)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/98bo1n/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonimika průmyslového podniku | Theses on a related topic
Mystery shopping - projekt pro konkrétní firmu
(Ivana Hájková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m04y7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Proces výběru knih rodiči dětem předškolního věku se zaměřením na faktory ovlivňující tento výběr
(Kateřina Jamborová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c0fm2/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
(Pavel Pařízek)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Theses on a related topic
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
(Tereza Votavová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic