Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
SpotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Celebrity endorsement v online marketingu
(Marie Neradová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ibc37/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
(Barbora Vojtěchová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74991 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
(Tereza Votavová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
(Veronika Linhartová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82476 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping
(Tim Poláš)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/98bo1n/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonimika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Mystery shopping - projekt pro konkrétní firmu
(Ivana Hájková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m04y7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces výběru knih rodiči dětem předškolního věku se zaměřením na faktory ovlivňující tento výběr
(Kateřina Jamborová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c0fm2/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
(Pavel Pařízek)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
(Tereza Votavová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma