Theses on the same topic (having an identical keyword):
značkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Brand Identity in Design of Industrial Product
(Martin Ondra)2017, Disertační práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9cx80b// | Stroje a zařízení / | Theses on a related topic
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Theses on a related topic
Vizuální identita módní značky
(Libor Stuchlík)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2bbnuo// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Theses on a related topic
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Social Media Narcissism at Marketing Service
(Iuliia Baboshkina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zg98i/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Využití sociálních médií pro osobní branding
(Anna Sviridova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7snv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Art branding: Umělec jako značka
(Michaela Coufalová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j5k4x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic