Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
 (Gabriela Masaříková)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tn78z/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu
 (Monika Dobešová)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kv7bw/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
 (Jana Böhme)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/gv9i4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Copywriting
 (Jan Wolf)

2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//vvrizk// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 34 prací)