Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
(Mikuláš Hrubý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oc5h5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
(Filip Matějka)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81235 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
(Tomáš Janků)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113429 | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Integrace e-shopu do činnosti obchodního podniku
(Marek Machulda)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q3dyk/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
(Michaela Pechová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lj70z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma