Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V MARKETINGU
(Tereza Hudcová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//3cigdl// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Perspektivy umělé inteligence v mezinárodním marketingu
(Andrea Zelinková)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//jooa58// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V MARKETINGU
(Daria Lukyanenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kb6bw2// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma