Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Kristina Tarkina)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqgp7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Petr Jurkulák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x7agq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní komunikace a marketing jako nástroj rozvoje neziskových organizací
(Barbora Stárková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umz8s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
(Ekaterina Baranichenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92798 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
(Tereza Klatovská)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ojm3nd// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
(Kateřina Strejc)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b9uo1v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
(Zuzana Šedivá)2021, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9e0ru3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
(Zoriana Ostrovska)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xa5e3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama pro české seniory
(Petra Hrušová)2007, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o7n0c/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma