Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Celní správa a ochrana práv duševního vlastnictví
(Simona Kaliničová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dtkuv/ | Bezpečnostně právní studia / | Práce na příbuzné téma
Souvislost mezi hmotným a finančním zabezpečením a úrovní spokojenosti dětí
(Lucie Hátlová)2010, Bakalářská práce, UHK, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB1066 | Specializace v pedagogice / Sociální komunikace ve státní správě | Práce na příbuzné téma
Hodnocení legislativní ochrany lesů a lesního hospodářství v tropických oblastech - na příkladu Surinamu, Konžké republiky a Laosu
(Polina Masliuk)2024, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4b4n5q// | Mezinárodní teritoriální studia / | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků ve společnosti Košík.cz
(Veronika Sýkorová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88113 | Statistika / | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
(Michael Čermák)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//8ql8py// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
(Martin Holata)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//utu8bg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma