Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Zákaznické preferenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumers' trends in online shopping
(Kristina Shcherbakova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si73j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
(Adéla Švanová)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dqcd2/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
(Ekaterina Efremova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77268 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19
(Nigar Mukhtarova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83245 | Management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Veronika Blaniková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/diqw5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
(Klára Šarkovská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74136 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
(Tomáš Bergman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c67a3/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
(Kateřina Kohoutová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//sdl87s// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma