Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Kateryna Grydasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tswmz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Sherif Chalifa)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umjy0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
(Petra Vachunová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57765 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza | Práce na příbuzné téma
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
(Barbora Juhasová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/145528 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
(Natália Bučičová)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s8b60/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
(Petra Vachunová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57765 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
(Natália Bučičová)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s8b60/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
(Gabriela Kuchariková)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/on7mq/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
(Eva Syrovátková)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aim9z/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
(Petra Renčová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/guaaz/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma