Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
(Martin Janků), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma
Perception in Intercultural Communication
(Kateřina Šánková)2020, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bpxjrf// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
(Natálie Škrabalová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81876 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
(Martina Lachmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id//r9vjfl// | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Práce na příbuzné téma
Europeanization of Kosovo’s Public Administration: 2009-2017
(Florin Shala)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wt95x/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Digitization of public services in the Czech Republic and Ukraine
(Elizaveta Ialinskaia)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89304 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
Vývoj e-Governmentu v České republice se zaměřením na usnadnění komunikace s veřejnou správou
(Dominik Brož)2024, Diplomová práce, Vysoká škola CEVRO
• https://is.vsci.cz/th/o7e8a/ | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
(Barbora Handlíková)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//lckb6o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
(Petra Prchalová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/gqfmi/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma