Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
intercultural, communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
(Radka Tlustošová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zgid2/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Adventure Video Games on Second Language Vocabulary Acquisition of EFL Secondary School Learners
(Lucie Štolfová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/il93o/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
The Effect of Video Games on Second Language Acquisition
(Jesika Hamadová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z11nw/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
(Vít Měřička)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s2opl/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
(Jana Gajdova)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yp6hd/ | Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Intercultural Communication Challenges in Learning Chinese as a Second Language
(Gabriela Gábrišová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ty7ws/ | Čínská studia / | Práce na příbuzné téma
Intercultural Communication Challenges in Learning Chinese as a Second Language
(Gabriela Gábrišová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ty7ws/ | Čínská studia / | Práce na příbuzné téma
Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics
(Wei Xiong)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85384 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma