Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

intercultural, communication

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
 (Radka Tlustošová)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zgid2/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma

The Influence of Adventure Video Games on Second Language Vocabulary Acquisition of EFL Secondary School Learners
 (Lucie Štolfová)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/il93o/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

The Effect of Video Games on Second Language Acquisition
 (Jesika Hamadová)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z11nw/ | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma

World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
 (Vít Měřička)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s2opl/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
 (Jana Gajdova)

2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yp6hd/ | Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Intercultural Communication Challenges in Learning Chinese as a Second Language
 (Gabriela Gábrišová)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ty7ws/ | Čínská studia / | Práce na příbuzné téma

Intercultural Communication Challenges in Learning Chinese as a Second Language
 (Gabriela Gábrišová)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ty7ws/ | Čínská studia / | Práce na příbuzné téma

Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics
 (Wei Xiong)

2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/85384 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma