Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Communication strategies for selling wine on–line
 (Tomáš Pelikán)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//rmzc62// | Zahradnické inženýrství / Vinohradnictví a vinařství | Práce na příbuzné téma

Wine Marketing
 (Maralmaa Anand)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kcpf3/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
 (Raoah Marghalani)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83885 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
 (Sabina Rzayeva)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/aqtn9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
 (Gyuzal Kuspakova)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma

Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
 (Grace Edward Mbwiga)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
 (Kateřina Šenková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3y3ixx// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
 (Nicole Procházková)

2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id//ju822a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana
 (Abdul Rahman Ghartey)

2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//lgps1d// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
 (Dorota Cikánová)

2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//fm7ler// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)