Theses on the same topic (having an identical keyword):

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 11 theses)
Mediální obraz ženy v klasických ženských časopisech - Vlasta a Femme Actuelle (komparativní obsahová analýza)
 (Alice Dvořáková)

2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jr4eo/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic

Proměny mediálního obrazu ženské figury v tištěné reklamě: analýza reprezentačního mechanismu
 (Irena Varaďová)

2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/id20q/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic

Obsahová analýza časopisu Praktická moderní žena z hlediska genderu
 (Radka SPURNÁ)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//7wmjh6// | Sociologie / Sociologie - Andragogika | Theses on a related topic

Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue
 (Pavlína Hamouzová)

2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//dq39g8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
 (Viviana Bordásová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/iqyju/ | Humanitní studia / Sociologie | Theses on a related topic

Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
 (Elina Andriasova)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Theses on a related topic

Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
 (Klára Smejkal)

2024, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/btntk/ | Mediální a žurnalistická studia / | Theses on a related topic

Empowering Media: Media Participation and Homelessness
 (Vojtěch Dvořák)

2024, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d5c1i/ | Mediální a žurnalistická studia / | Theses on a related topic

Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
 (Sarath Thulaseedharan Mallika)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic

Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
 (Tereza Dolejší)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/omuq4/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 11 theses)