Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kreativita v reklaměKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Trends in Development of Advertising Language in the United States of America
(Vojtěch DUDA)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//kinzff// | Filologie / Anglická filologie | Práce na příbuzné téma
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
(Nina Domash)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l0m4w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Dopady regulace reklamy
(Zuzana Třebická)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgi15/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
(Adéla Schmidlová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z14oe/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
(Matěj Havlíček)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c6n6z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etická regulace reklamy se zaměřením na děti v České republice a Velké Británii
(Dominika Dvořáková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149771 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Relevantnost televizní reklamy z hlediska diváků
(Lucie Pšeničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86634 | Management / | Práce na příbuzné téma
Změna zacílení reklamy na těhotné ženy s přesahem do tří let věku dítěte
(Michaela Součková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oegu3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv kreativity na úspěšnost reklamních kampaní
(Kristýna Klimešová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//r86vbu// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
(Veronika Schwarzová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/gwojg/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma